Brandstad


Mr. Brandstad

Utfordring



Brandstad så behov for å styrke sin merkevare og ønsket derfor en helhetlig branding-kampanje som resonnerte naturlig i målgruppen.

Sammen med Ko&Co og filmproduksjonsselskapet RedAnt ble det produsert innhold i form av en blogg rettet mot den moderne norske mannen.

Kampanjen



Målgruppen ønsker å se bra ut, men har ingen direkte interesse for klær og mote. Målet var å posisjonere Brandstad som en hjelpende guide, hvor tips og råd blir kommunisert på en folkelig måte. I artikler og enkle filmsnutter kommuniseres de tingene brukerne gjerne lurer på til ulike anledninger – som hvordan stryke skjorta, knyte slipset eller style dressen.

Fordi innholdet baserer seg på en subtil pull-strategi så tror vi det vil oppsøkes av målgruppen selv. Ved å fokusere på hvordan Brandstad kan hjelpe til, i stedet for å pushe produkter i første rekke, så tror vi på online relevanse som kan vare lenge.

Det ble produsert artikler og film. Med humor som virkemiddel reflekterer Brandstad rundt egne produkter og setter plaggene i en relevant kontekst for brukeren.

Artikler

Laster