Blomqvist Nettauksjon


Høstkampanje 2016



Utfordring



Blomqvist ønsket å reposisjonere sin merkevare mot en noe yngre målgruppe, med urban livsstil. Samtidig skulle vi promotere Blomqvist Nettauksjon, kanalen for et bredere sortiment.

Kampanjen



En emosjonell brandingkampanje med fokus på at Blomqvist nå er overalt hvor du er.

Via print ville vi fortelle at auksjonene er tilgjengelig der du der. Gjennom å vise attraktive objekter som er populære i markedet ville vi posisjonere Blomqvist som en naturlig shoppingmulighet for kunst, design og bruksgjenstander. Kampanjen søkte å eksponere merkevaren til en noe yngre og mer urban målgruppe, og fortelle de at Blomqvist Nettauksjon har gjenstanden som passer akkurat deg; som vil gjøre ditt hjem mer personlig.

En digital, rasjonell side-kampanje ble også produsert. Den løftet frem populære objekter, som vi så satte en live auksjons-lenke til i annonsen. På den måten fikk vi vist frem objektet, auksjonsprisen og hvor lett det var å få tilgang til denne og alle de andre unike objektene i Blomqvists verden. Med rullerende objekter ble eksponeringen for de ulike kategoriene i Blomqvist også godt belyst ovenfor mottaker.

Brand-bannere




Dynamiske bannere




Laster