Kunde

PrivatMegleren

Prosjekt

Lokalt fremsnakk

Tjenester

Kreativt konsept og kampanjeutforming
Medierådgivning og -kjøp

Show don't tell

Bakgrunn og innsikt

Meglerbransjen kommer ofte med påstander som; vi kjenner lokalmiljøet ditt best, vi får best pris for din bolig og så videre. Vi hadde lyst til å vise det, ikke bare si det.

løsningen

I samarbeid med PrivatMeglerens over 70 kontorer landet rundt utviklet vi en nasjonal kampanje med lokale tips fra hvert kontor. På denne måten viser PrivatMegleren at de kjenner lokalmiljøet, samtidig som de kan bidra til å løfte frem og støtte lokale tilbud.

I tillegg ville vi vise hvor grundige PrivatMegleren er. Vi stilte 40 essensielle spørsmål som boligselger må svare på før visning, og annonserte til og med lokale boliger til salgs på boards i nærheten.

Kampanjen

Kampanjen resulterte i 100 unike boards og 56% økning i leads. I tillegg ble kampanjen delt videre i sosiale medier av takknemlige “ofre” av vår lokale fremsnakk. Kampanjen fortsetter på lokalt nivå, nye uttak dukker dermed stadig opp rundt omkring i landet.

Start video
0
Unike boards
0
Viktige spørsmål
0 %
Økning i leads

Om oss

Som et reklame- og mediebyrå hjelper vi deg og din bedrift med produksjon av godt innhold og riktig plassering. Er du på jakt etter en samarbeidspartner som forstår at engasjerende reklame driver trafikk til nettsiden din, og hva som skal til for å konvertere mest mulig av denne trafikken til salg? Ta kontakt for å høre om hvordan vi hjelper våre kunder med å nå deres mål, eller kom innom for en hyggelig kaffe på Rodeløkka!